Westpreußen Forum  
Schreiben Sie einen Kommentar zu diesem Beitrag im Forum. Forum ansehen
Eintrag hinzufügen:
6787) IP gespeichert  Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/91.0.4472.77 Safari/537.36 
Claudio Labecki  
Ort:
-
Montag, 7. Juni 2021 21:48  Kommentar schreiben

Dzień dobry,
Nazywam się Claudio Labecki, mieszkam w Argentynie. To wielka radość móc do Ciebie napisać.
Piotr Labecki urodził się 15.01.2026 w Brasławiu, gdy miał 3 lata przyjechał do Argentyny. Jest to religia prawosławna.
Mój dziadek Wiktor Łabecki urodził się w 1996 roku, był w wojsku, a także wyznania prawosławnego. Poślubił Wierę Bogan.
Poszukuję informacji od moich bliskich, aby móc poznać historię mojej rodziny i nazwiska.
Proszę czy potrzebuję jakiejkolwiek dokumentacji od mojego ojca (Piotr Labecki) lub dziadka (Wiktor Labecki).

Pozdrowienia
Claudio Labecki

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Guten Tag,

Mein Name ist Claudio Labecki, ich lebe in Argentinien. Es ist eine große Freude, Ihnen schreiben zu können.
Piotr Labecki wurde am 15.01.2026 in Brasław geboren und kam im Alter von 3 Jahren nach Argentinien. Es ist eine orthodoxe Religion.
Mein Großvater, Wiktor Łabecki, wurde 1996 geboren, war in der Armee und auch orthodoxen Glaubens. Er heiratete Vera Bogan.
Ich suche Informationen von meinen Verwandten, um meine Familiengeschichte und meinen Nachnamen zu erfahren.
Brauche ich bitte irgendwelche Unterlagen von meinem Vater (Piotr Labecki) oder Großvater (Wiktor Labecki).

Schöne Grüße
Claudio Labecki
Forumsbeitrag:
Name: